Lai vienkāršotu mūsu tīmekļa lapu izmantošanu un piedāvātu saturu, kas pielāgots jūsu interesēm, mēs izmantojam sīkfailus (mūsu un citu pakalpojumu sniedzēju sīkfailus, piemēram, Google Analytics). Vienkārši turpinot lietot mūsu tīmekļa lapas, tiek iestatīti tikai tehniski nepieciešamie sīkfaili; piekrišana nozīmē, ka tiks iekļauti visi sīkfaili (arī mārketinga sīkfaili). Jūsu piekrišana ir brīvprātīga, un jūs to varat jebkurā laikā atsaukt attiecībā uz nākotni.

Plašāku informāciju skatiet mūsu paziņojumā par datu aizsardzību.

Akceptēt

Press release

JAGUAR: daudz jaunu uzlabojumu un jauns augstākā līmeņa modelis

CLAAS prezentē JAGUAR 990 kā jaunu, vismodernāko 900. sērijas lopbarības kombaina-smalcinātāja modeli.  Šis kombains ir pieejams arī ar TERRA TRAC kāpurķēdēm. 


JAGUAR 970 modelim ir jauns dzinējs, kas atbilst Stage V emisijas standarta prasībām, savukārt abu modeļu sērijām 900 un 800 ir jauna vadības koncepcija ar CEBIS Touch, kā arī citi uzlabojumi.

Maksimāla efektivitāte līdz 925 ZS

JAGUAR 990 modelis 900. modeļu sērijā ir jaudīgākais, un pieejamā maksimālā dzinēja jauda tam ir līdz 925 ZS (680 kW).  MAN V12 darba tilpums ir 24 litri, un tas ir pieejams arī kā 850 ZS (625 kW) versija modelī JAGUAR 980. Jauns ir arī MAN D4276 vienrindas sešcilindru dzinējs modelī JAGUAR 970. Šis dzinējs no 16 litru darba tilpuma attīsta 790 ZS (581 kW). Darba tilpums, kas vienam cilindram ir gandrīz 3 litri, sola stabilu jaudas līkni ar noturīgu griezes momentu. Tāpēc modelim JAGUAR 970 ir labākie rādītāji savā klasē attiecībā par degvielas patēriņu uz vienu tonnu novāktā materiāla.

Jauda ir tikusi palielināta gan 960 un 940 modeļiem, gan arī JAGUAR 880 un 860 modeļiem, kas ir 800. modeļu sērijā. Visi jaunie dzinēji atbilst attiecīgajiem emisiju standartiem to tirgū līdz Stage V posmam. JAGUAR 960-840 modeļu izplūdes gāzu emisijas attīra ar selektīvo katalītisko reducēšanu (SCR) kombinācijā ar dīzeļdegvielas daļiņu filtru.

 Jauna CEBIS ar skārienekrāna vadība visos JAGUAR modeļos

Jaunais CEBIS ar skārienekrānu ļauj operatoram ātri un ērti piekļūt visām mašīnas funkcijām. Svarīgākos regulējumus ir iespējams veikt tieši, izmantojot slēdžus uz elkoņbalsta. JAGUAR vadīšana ir intuitīva, un to ir iespējams veikt bez iepriekšējām zināšanām par šo mašīnu. Tas nozīmē, ka arī nepieredzējuši operatori var īsā laikā apgūt šo mašīnu un droši un uzticami ar to rīkoties, kā arī izmantot visu tās veiktspējas kapacitāti. Operators var regulēt vai vadīt JAGUAR četros veidos, atkarībā no vajadzības:

  • Tikai pieskatoties skārienekrānam, jaunais CEBIS terminālis reaģē un nodrošina tiešu piekļuvi visām mašīnas funkcijām.
  • Septiņus iestatījumus ir iespējams ieprogrammēt kā favorītus un tiem piekļūt ar slēdžiem, kas ir uz CMOTION vadības sviras.
  • CEBIS pagriežami / piespiežami slēdži uz elkoņbalsta
  • Tieša regulēšana ar slēdžiem elkoņbalstā

 Optimālu redzamību jebkādos apstākļos nodrošina daudzās CEBIS termināļa regulēšanas iespējas.

Ekrānu no tā parastā stāvokļa operatora redzamības laukā var pagriezt pa labi, blakus elkoņbalstam. Tas nozīmē, ka, piemēram, novācot kukurūzu, operators var optimāli pārredzēt visu hederu.

Jaunais stūres statnis ļauj optimizēt stūres rata pozīciju atbilstoši operatora prasībām. Jaunā dinamiskā stūrēšana ļauj mašīnu stūrēt tik ērti kā vēl nekad. Ar ātrumu līdz 10 km/h, lai no kreisās galējās pozīcijas pagrieztu uz pilnu labo galējo pozīciju, operatoram nepieciešami tikai ¾ stūres apgriezienu. Sākot ar 10 km/h, nepieciešamie stūres rata apgriezieni dinamiski palielinās. Sākot ar 20 km/h – lai braukšana būtu droša – ir atkal pieejami pilni stūres rata apgriezieni. Dinamisko stūrēšanu aktivizē ar CEBIS. Nepieciešamo stūres rata pagriezienu skaitu ir iespējams jebkurā laikā regulēt.

 Jaunums: CEMOS AUTO PERFORMANCE vada dzinēja jaudu un braukšanas ātrumu

JAGUAR, izmantojot CEMOS AUTO PERFORMANCE, uztur nemainīgu iestatīto ātrumu un regulē dzinēja jaudu un braukšanas ātrumu atkarībā no augu masas. Palielinoties augu masai, dzinēja jauda vispirms tiek palielināta un pēc tam automātiski tiek samazināts braukšanas ātrums. Ja augu masa ir  mazāka, dzinēja jauda tiek automātiski samazināta. Tas nodrošina nemainīgu dzinēja apgriezienu skaitu un novērš pēkšņas slodzes izmaiņas. Rezultātā tiek nodrošināta vienmērīga masas plūsma ar augstu ekspluatācijas uzticamību un mazāku degvielas patēriņu. Operatoram ir mazāk darba, it īpaši sarežģītās ražas novākšanas situācijās.

Precīza skābbarības piedevas dozēšana, lai lopbarība būtu izcila

Intelektiskās sistēmas, kas ir JAGUAR mašīnā, ir pamats tam, ka lopbarības kvalitāte ir izcila – vai nu precīzi dozējot piedevas no 375 litru lielās tvertnes, vai arī dozēt ļoti koncentrētas piedevas no jaunā ACTISILER 37. Šī divu sienu tvertne arī aizsargā skābbarības piedevu koncentrātu no ļoti augstām āra temperatūrām. Sūknis nodrošina precīzu dozēšanu no 0,2-20 l/h, vai arī ņemot vērā 10-50 ml/t caurplūdi.

Sausnas satura vērtību nosaka ar tuvumā esošo infrasarkano sensoru, un šī vērtība ir kā atsauce smalcināšanas garuma iestatīšanai un piedevu regulēšanai. NIR sensors ne tikai mēra sausnas saturu, bet arī nosaka komponentes, kas mainās atkarībā no attiecīgās kultūras. Izmērītās vērtības ir iespējams izmantot par pamatu dokumentācijai.

CEBIS sniedz operatoram saprotamu pārskatu par automātisko mijiedarbību starp smalcināšanas garumu un skābbarības piedevas dozēšanu, pamatojoties uz izmērīto sausnas saturu.

 

Jauns V-MAX trumulis un standartā uzstādīta hidrauliska sākotnējas saspiešanas sistēma  sērijai JAGUAR 900

Jaunais V-MAX 42 smalcinātājnažu trumulis ar 42 nažiem un griešanas biežumu, kas palielināts līdz 25 200 griezieniem minūtē, var nodrošināt īpaši lielu caurplūdi. Tas, izmantojot pilnu dzinēja jaudu,  spēj ļoti kvalitatīvi sasmalcināt materiālu, to sagriežot 3,5 - 12,5 mm mazos garumos. Lai griezumi būtu garāki, smalcinot zāli vai SHREDLAGE, trumuli var darbināt ar trešdaļu no kopējā nažu skaita. Jaunais V-MAX 42 ir pieejams kā izvēles opcija modeļiem JAGUAR 990, 980 un 970.

Intelektiski vadāmā hidrauliskā sākotnējā saspiešana nodrošina nemainīgi augstu sasmalcinātā materiāla kvalitāti, un tagad 900. sērijas modeļos tā ir standarts. Balstoties uz iepriekš ieprogrammētiem vadīšanas parametriem, hidrauliskie trumuļi ar spiediena rezervuāriem automātiski regulē sākotnējās saspiešanas spiedienu, lai pielāgotos dažādām kultūrām un masas plūsmas biezuma izmaiņām. Šis risinājums nodrošina sasmalcinātā materiāla pastāvīgu kvalitāti pat sarežģītos apstākļos. Lai nodrošinātu maksimālu ekspluatācijas uzticamību, ir tikusi uzlabots padeves sistēmas korpuss. Pastiprinātais padeves veltnis ir paredzēts maksimālai caurplūdei, bet nodiluma plāksnes sākotnējās saspiešanas veltņu sānos tagad ir lielākas, un tās samazina netīrumu uzkrāšanos un troksni. Apkopi atvieglo skavas, ko izmanto, lai nostiprinātu veltņus. Ievērojami uzlobotais asināšanas sistēmas hermētiskums uz nažu trumuļa korpusa samazina netīrumu iekļūšanu un troksni. Trumuļa gultņu kalpošanas laiks ir divkāršots. Plakanās virsmas savienojumi atvieglo padeves sistēmas korpusa un nažu trumuļa korpusa apkopi.

 

TERRA TRAC – perfekti integrētas un ir šauras uz ceļa

Šo tehnoloģiju, ko CLAAS desmitiem gadu ilgās TERRA TRAC pieredzes rezultātā ir varējis izmantot, tagad ir perfekti integrējis jaunos JAGUAR 990 un 960. Pagriežamā montāžas sistēma ļauj mašīnu lietot pat vissmagākajos apstākļos. Kāpurķēžu mezglus ir iespējams oscilēt par 10° uz augšu un 13° uz leju, izmantojot izturīgas gala atdures, kas ierobežo to vertikālo gājienu.

TERRA TRAC kāpurķēžu piedziņas sistēmas laukmalas aizsardzība ir īpaši noderīga zālaugu laukiem. Apgriešanās laikā atbalsta ruļļi katrā ķēdes mezglā tiek hidrauliski spiesti uz leju, priekšējais piedziņas rullis paceļas, un kontaktlaukums samazinās aptuveni par trešdaļu. Tā rezultātā pie apgriešanās, izmantojot bīdes efektu, netiek redzami sabojāta velēna. Ķīles Lietišķo zinātņu universitātes mērījumi parādīja, ka spiediens uz augsni ar nolaistiem atbalsta ruļļiem ir mazāks nekā tas, ko rada riteņmašīna.

960 TERRA TRAC modelis ievieš jaunus standartus arī braukšanai pa ceļu. Aprīkots ar 635 mm ķēdēm, tā ārējais platums nepārsniedz 3 m, tāpēc ir ļoti vienkārši saņemt atļauju braukšanai pa koplietošanas ceļiem. Ar platajām 890 mm kāpurķēdēm mašīnas ārējais platums paliek 3,5 metri. Amortizēto kāpurķēžu sistēma ļauj  braukt ar maksimālo ātrumu līdz 40 km/h un nodrošina optimālu braukšanas komfortu.

Paplašinātā garenbāze veido ievērojami lielāku vietu apkopei un, izmantojot apkopes paneļus virs kāpurķēdēm, nodrošina teicamu piekļuvi. Piemēram, placinātāju var ļoti viegli noņemt labajā pusē virs kāpurķēdēm.

 

JAGUAR 800 ar jaudīgāku frontālā agregāta piedziņu

JAGUAR 800 ir aprīkots ar pastiprinātu frontālā agregāta piedziņu. Ir pilnīgi pārveidota četru rievu piedziņa un priekšējais tilts. Tā rezultātā DIRECT DISC 600 ir izmantojams arī ar JAGUAR 880 (880 tikai Apvienotajai Karalistei, Īrijai un Itālijai) un 870.

Sistēmas spiediena palielināšana JAGUAR 800. sērijā par 11% palielina hidrauliskās piedziņas vilces spēku. Tas paredz rezerves arī ļoti sarežģītos apstākļos. Turklāt 800. sērija ir aprīkota arī ar jauno CLAAS vadības koncepciju.



CLAAS Group, Corporate Communications
Please adress further enquiries to pr@claas.com