Ērti, droši un efektīvi

CLAAS iepazīstina ar jauno TORION – pirmo riteņiekrāvēju, kas paredzēts lietošanai lauksaimniecībā

Hārzevinkela, 2017. gada novembris. CLAAS sadarbībā ar Liebherr iepazīstina ar TORION – pirmo riteņiekrāvēju sēriju, kas paredzēta visiem lauksaimniecības darbiem. CLAAS ir ņēmis vērā arvien pieaugošās prasības pēc augstas veiktspējas mašīnām, kuras ir kā lauksaimniecības transports un izmantojamas materiālu kraušanai, un – ievieš septiņus jaunus iekrāvējus, tādējādi papildinot pašreizējo teleskopisko iekrāvēju, iekrāvējpiekabju un traktoru ar frontālo iekrāvēju klāstu. Jaunā TORION sērija aptver trīs dažādas kategorijas gabarītus ar plašu veiktspējas diapazonu. Visus jaunos modeļus, ieskaitot CLAAS servisa garantiju rezerves daļu piegādei 24 stundu laikā, var iegādāties, izmantojot CLAAS izplatītāju tīklu.

PIRMAIS CLAAS RITEŅIEKRĀVĒJS - TORION

Mūsu jaunā sadarbības partnera Liebherr kompetence

Mēs esam iekļāvuši Liebherr ģimenes uzņēmuma profesionālās zināšanas, lai lietderīgi tās izmantotu, strādājot ar mūsu TORION lauksaimniecības modeļiem. Šis būvtehnikas ražotājs strādās kopā ar CLAAS, izstrādājot gan visus nākamos TORION modeļus, kā arī SCORPION sēriju. Visi jaunie modeļi ir aprīkoti ar pārbaudīto CLAAS POWER SYSTEM piedziņu, kas apvieno ļoti augsta līmeņa uzticamību ar pārsteidzošu efektivitāti. TORION sērijai ir arī liela izmēra kabīne ar optimālu redzamību visapkārt un ērti lietojamiem elementiem.

 

Pārskats par modeli

TORION

 

535

639

1177

1410

1511

1812

1914

Ekspluatācijas svars

t

5.2

5.6

12.6

13.9

14.3

18.7

19.5

Sagāšanas

slodze

(pilna locīkla)

t

3.45

3.85

7.75

9.1

9.75

11.1

12.4

Kinemātika

 

Z

Z

P/Z

P/Z

P/Z

agri/Z

agri/Z

Maks. jauda

(ISO 3045/SAE J1995)

kW/
ZS

46/63

50/68

103/140

114/155

123/167

143/195

168/228

Piedziņa

 

Hydrostat

Hydrostat

VARIPOWER

VARIPOWER

VARIPOWER

CMATIC

CMATIC


Veikls demitcīņnieks

Ar mazākajiem TORION 639 un 535 modeļiem CLAAS piedāvā veiklu un visaptverošu mašīnu, kas būvēta tieši lopkopības saimniecībām un īpašām kultūrām. Yanmar dzinēji abos modeļos attīsta jaudu līdz 68 ZS (50 kW) un atbilst IIIB stadijas emisiju standartiem. Tie ir īpaši izturīgi. Pastāvīgi mainīgai hidrostatiskai piedziņai ir divi braukšanas režīmi: F1 no 0 līdz 6 km/h un F2 no 0 līdz 20 km/h. Vadītājs, atkarībā no veiktā darba, var pārslēgties no viena braukšanas režīma uz otru, nospiežot taustiņu. Darbam ar maziem ātrumiem (piemēram, barības dozēšanas kauss), hidrauliskās eļļas daudzumu var regulēt, izmantojot rāpojošā ātruma vadību. Pateicoties lietotājam neticami ērtu vadību, TORION 639 un 535 modeļus var uzticami vadīt pat tad, ja tos pastāvīgi izmanto dažādi vadītāji.

  Augsta līmeņa stabilitāte, pateicoties optimālam smaguma centram

 Kravas sagāšana (locīklsavienojums) abiem modeļiem attiecīgi ir 3,45 t un 3,85 t. Optimāls smaguma centrs un zemā konstrukcija ar klīrensu, kas mazāks par 2,5 m, neatkarīgi no riepu tipa, nodrošina optimālu stabilitāti pat strādājot uz nelīdzena reljefa. Centrālā locīkla / šarnīrsavienojums garantē papildu drošību un ērtības, amortizējot visus ceļā esošos paugurus.

 Maksimāla redzamība

Kabīne un strēle abiem modeļiem izvietoti tā, lai būtu maksimāla redzamība. Milzīgais priekšējais logs sānos aizstiepjas līdz kabīnes grīdai un arī nodrošina optimālu redzamību virzienā uz augšu, tāpēc operators var pārredzēt agregātu no jebkuras pozīcijas. Braucot ar iekrāvēju, noapaļotais aizmugures logs nodrošina operatoram optimālu skatu uz aizmuguri. Konusveida strēle virzienā uz kabīni sašaurinās, tāpēc kravas un agregātu optimāla redzamība ir visu laiku.

 Vidējā diapazona TORION sērija

Vidējā diapazona jauno TORION iekrēvēju sērija ar modeļiem 1511, 1410 un 1177 ir aprīkoti ar degvielu ekonomējošiem DPS dzinējiem, kas savu vērtību ir pierādījuši CLAAS ARION 500 sērijas traktoros. Tie atbilst Stage IV emisiju standartiem un attīsta līdz pat 167 ZS (123 kW) lielu jaudu. Ērtā hidrostatiskā VARIPOWER transmisija piedāvā trīs braukšanas režīmus: no 0 līdz 6; no 0 līdz 16 un no 0 līdz 40 km/h, lai varētu optimāli pielāgoties apstākļiem. Tāpēc vidējā diapazona TORION sērija ir ideāli piemērota tām lauku saimniecībām un tiem pakalpojumu sniedzēju uzņēmumiem, kuriem vajadzīga pietiekama jauda skābbarības bedru blietēšanai vai graudu, mēslojuma vai cita berama materiāla kraušanai.

 Unikāls dzinēja novietojums

Visu TORION iekrāvēju, ieskaitot vidējā diapazona sēriju, priekšrocība ir optimālais svara sadalījums. Unikālais dzinēja novietojums – tas atrodas ļoti zemu un ir tālu uz aizmuguri – ir kā pretsvars celšanas zonai. Tas nozīmē, ka ir nepieciešams mazāk balasta, kas savukārt pozitīvi ietekmē riepu dilšanu un degvielas patēriņu. Un tas nozīmē arī to, ka, pie zema ekspluatatīvā svara ir iespējamas lielas – no 7,75 līdz 9,75 t – sagāšanas slodzes.

 Pacelšanas mehānisms ar P vai Z kinemātiku

Strēle vidējā diapazona sērijas TORION modeļiem ir pieejama ar P vai Z kinemātiku. Slodzes sadale pa visu celšanas zonu un aiztures spēki augšējā darba zonā ir tas, kāpēc P kinemātika ir vislabākais risinājums vairums lauksaimniecības darbiem. Z kinemātikai ir ļoti liels iekustināšanas moments, un kausu var ātri izgāzt.

 SMART LOADING lielākām ērtībām un efektivitātei

Modernā vadītāju atbalsta sistēma SMART LOADING apvieno visas sistēmas un optimizē mašīnas darbību. Praktiskas papildu opcijas atvieglo darbu un palīdz palielināt efektivitāti. Šīs opcijas ir: programmējama kausa atpakaļatgriešanās funkcija un definētie celšanas un nolaišanas ierobežojumi, kas ļauj operatoram, lietojot vadības sviru, automātiski vadīt strēli līdz noteiktām, iepriekš iestatītām pozīcijām. Pieejama arī svēršanas sistēma, kuru var ērti lietot, pateicoties skārienekrānam. Lielākajiem modeļiem – 1914 un 1812 – kausa atpakaļatgriešanās funkcija un definētie celšanas un nolaišanas ierobežojumi ir standartā, bet modeļiem 1511 līdz 1177 tie ir kā izvēles opcija. Svēršanas sistēma kā izvēles opcija ir pieejama visos modeļos.

 Ērti izmantojams skārienekrāna displejs

Visi trīs modeļi vidējā diapazona TORION sērijā ir aprīkoti ar standarta 7 collu skārienekrānu, kas kalpo kā galvenais informācijas centrs mašīnas darbināšanai, turklāt to var ļoti ērti lietot. Lai TORION varētu ērti un precīzi vadīt, ir pieejamas divas dažādas vadības sviras. Ar ergonomisko vadības sviru var precīzi darbināt visas strēles funkcijas. Braukšanas virzienu var viegli mainīt arī ar pārslēgu uz roktura. Daudzfunkciju vadības svirai, kas pieejama kā izvēles opcija, ir papildu četru virzienu vadības svira, kuru izmanto, lai vadītu trešo un ceturto hidrauliskās sistēmas kontūru liela tilpuma kausa iepildīšanai un izgāšanai vai skābbarības greifera atvēršanai un aizvēršanai.

 Vajadzīgā līmeņa atdzesēšana ar DYNAMIC COOLING

Jaunā DYNAMIC COOLING sistēma elektroniski vada ventilatora griešanās ātrumu, nodrošinot vajadzīgā līmeņa dzinēja atdzesēšanu, neatkarīgi no darbības apstākļiem. Integrētā reversējamā  ventilatora sistēma ir pieejama kā izvēles opcija. Tā strādā pilnīgi automātiski, atbilstīgi vadītāja izvēlētajiem iestatījumiem, un noņem netīrumus no radiatora režģa.

 Pirmrindnieki: TORION 1914 un 1812

Izstrādājot lielākos TORION modeļus 1914 un 1812, CLAAS ir fokusējies uz pakalpojumu sniedzēju uzņēmumiem un lielām saimniecībām, kurām ir augstākas prasības attiecībā par jaudu, veiktspēju un operatora ērtībām. Šīs mašīnas ar saviem efektīvajiem Liebherr dzinējiem attīsta attiecīgi 195 un 228 ZS (143 un 168 kW) un atbilst Stage IV emisiju standartiem bez papildu dīzeļdegvielas daļiņu filtra (pieejams kā izvēles opcija). Sagāšanas slodzes attiecīgi ir un 11,1 t un 12,4 t. Abi modeļi standartā ir aprīkoti ar DYNAMIC COOLING sistēmu, bet kā izvēles opcija ir pieejama arī automātiski reversējamā ventilatora sistēma izmantošanai ļoti netīros darba apstākļos.

 Ērti lietojamā CMATIC transmisija

Pastāvīgi mainīgā, jaudu sadalošā CMATIC transmisija strādā, kombinējot hidrostatisko un mehānisko piedziņu, tādējādi panākot optimālu efektivitāti visās iekraušanas un izkraušanas operācijās. Augstākā līmeņa mehāniskā transmisija pie samazinātiem ātrumiem līdz 10 km/h un pie maksimāliem apgriezieniem nodrošina ļoti lielu attīstīto jaudu ar mazu degvielas patēriņu.

 Augstas pacelšanas strēle maksimāliem kraušanas augstumiem

Tāpat kā visiem vidējā diapazona sērijas modeļiem, arī abiem lielākiem TORION modeļiem ir optimālā svara sadalījuma sistēma un dzinējs, kas uzstādīts tālāk uz aizmuguri. Tas nozīmē, ka dzinējam var viegli piekļūt un to ir viegli apkopt. Strēle ir pieejama vai nu ar lauksaimniecības kinemātiku, vai ar Z kinemātiku; lauksaimniecības kinemātika ir īpaši labi piemērota lauksaimniecības darbiem. Abas mašīnas var aprīkot ar augstas pacelšanas strēli (izvēles opcija) ar nosacījumu, ka tā izmanto lauksaimniecības kinemātiku. 3 metri – tas ir par 40 cm vairāk nekā standarta strēle, un ar to var aizsniegt līdz pat 4,64 m (pie šarnīra ass). Augstas pacelšanas strēle ir pieejama arī visiem vidējā diapazona sērijas modeļiem. CLAAS TORION modeļi ir pieejami jau tagad.

 TORION 535 un 639 modeļi ir mašīnas, ko var izvēlēties lopkopībā.

 TORION trīs vidējā diapazona modeļi ar P kinemātikas sēriju ir ideāli piemērota visiem lauksaimniecības darbiem.

 TORION 1914 un 1812 modeļi nodrošina augstāko veiktspēju un ir paredzēta lielām saimniecībām un pakalpojumu sniedzēju uzņēmumiem.