Lai vienkāršotu mūsu tīmekļa lapu izmantošanu un piedāvātu saturu, kas pielāgots jūsu interesēm, mēs izmantojam sīkfailus (mūsu un citu pakalpojumu sniedzēju sīkfailus, piemēram, Google Analytics). Vienkārši turpinot lietot mūsu tīmekļa lapas, tiek iestatīti tikai tehniski nepieciešamie sīkfaili; piekrišana nozīmē, ka tiks iekļauti visi sīkfaili (arī mārketinga sīkfaili). Jūsu piekrišana ir brīvprātīga, un jūs to varat jebkurā laikā atsaukt attiecībā uz nākotni.

Plašāku informāciju skatiet mūsu paziņojumā par datu aizsardzību.

Akceptēt

Preses relīze

ARION 600/500 un AXION 800 tagad ar Stage V dzinējiem

2019. gada novembris, Hannovere. Sērijā AXION 800, kā arī 2020. gada modeļos ARION 600 un 500 CLAAS ievieš Stage V emisijas prasībām atbilstošus dzinējus. Šiem jaunākajiem modeļiem ir arī vairāki citi jauninājumi, tostarp arī opcija –  lietojot CEBIS termināli, vadīt ar ISOBUS saderīgas mašīnas.

Jauns emisijas standarts no 125 ZS līdz 295 ZS

Ar Stage V dzinējiem aprīkotās ARION sērijas jaudas diapazons ir paplašināts no 125 ZS (modelim ARION 510) līdz 205 ZS ar CPM (modelim ARION 660). ARION 500 modeļiem ir četrcilindru DPS dzinējs ar pakāpju turbopūti (mazāka turbopūte ar īpaši ātru reakcijas laiku un turbopūti ar liekā gaisa noplūdes vārstu), savukārt visiem ARION 600 traktoriem ir sešcilindru DPS dzinējs ar mainīgas ģeometrijas turbokompresoru VGT. ARION 600 modeļos dzinēja tukšgaitas apgriezieni tiek samazināti līdz 650 apgr./min, kad traktors stāv, un tas papildus ieekonomē degvielu. Visi dzinēji atbilst Stage V emisijas standarta prasībām, pateicoties EGR (izplūdes gāzu recirkulācija), DPF (degvielas daļiņu filtrs) un SCR katalizatora (selektīva katalītiskā reducēšana) kombinācijai. ARION 600 modeļos izplūdes gāzu pēcapstrādes sistēmas komponenti ir vēl vairāk uzlaboti, lai tie būtu kompaktāki un aizņemtu mazāk vietas.

AXION 800 sēriju darbina sešcilindru FPT dzinēji ar jaudu no 205 ZS līdz 295 ZS. Šai sērijai atbilstību Stage V emisijas standartam nodrošina DOC (degvielas oksidācijas katalizators), EGR un SCRoF (SCR uz filtra). Apvienojot dažādus šīs tehnoloģijas elementus, tagad ir iespējams iesaistīt mazāk komponentu. Turklāt, lai samazinātu degvielas patēriņu tajā laikā, kad traktors stāv, tukšgaitas ātrums automātiski samazinās līdz 650 apgr./min.

Papildu hidrauliska opcija sērijai AXION 800

 

Lai izkaisītu liela daudzuma kūtsmēslu vai veiktu citus darbus, kam nepieciešama liela hidrauliskā jauda, AXION 800 tagad ir iespējams standarta 150 l/min versijas vietā uzstādīt  205 l/min load-sensing hidraulisko sistēmu. Bez jau parastās – spiediena, atgriezes un slodzi uztverošās load-sensing – līnijas Power Beyond savienojumiem tagad visiem AXION traktoriem standartā ir papildu atgriezes līnija, kas nepieciešama, lai strādātu ar dažiem specifiskākiem agregātiem.

 

Jauna transmisijas funkcija powershift transmisijai HEXASHIFT

 

HEXASHIFT powershift transmisijai visos AXION 800 un ARION 600/500 traktoros ir iespējams uzstādīt dzinēja apgriezienu ierobežotāju. Tas ļauj ierobežot maksimālos dzinēja apgriezienus darbam uz lauka, saimniecības pagalmā un braukšanai pa ceļu un nodrošina efektīvu un ekonomisku darbību. Dzinēja apgriezienu ierobežotājs darbojas neatkarīgi no HEXACTIV automātiskās pārslēgšanas funkcijas, un to var arī darba laikā neizmantot.  

Lietojot kopā ar HEXACTIV automātiskās pārslēgšanas funkciju un kruīza kontroli, HEXASHIFT powerhift transmisija operatoram nodrošina tādu pašu funkcionalitātes līmeni kā CMATIC nepārtraukti mainīgā transmisija CLAAS traktoros:

  • Automātiski pielāgo transmisijas diapazonu atbilstīgi nepieciešamai vilces jaudai
  • Lietojot kruīza kontroli, uztur nemainīgu darba ātrumu pat mainīgos slodzes apstākļos
  • Ierobežo maksimālos dzinēja apgriezienus, lai, izmantojot pastāvīgu jaudu un pastāvīgu griezes momenta slodzi un strādājot ar vidējiem un zemiem apgriezieniem, samazinātu degvielas patēriņu
  • Apstādina ar bremzi, nelietojot sajūgu (SMART STOP)

CEBIS ar ISOBUS UT lai pārredzētu vēl skaidrāk

 

CEBIS terminālim ar skārienekrāna vadību tagad ir pieejams ISOBUS UT (universāls terminālis). Lai vadītu ISOBUS mašīnas, pateicoties trešajam galvenajam skatam – papildus skatam braukšanai pa ceļu un darbam uz lauka –, kabīnē nav jābūt papildu terminālim. Tas ļauj vadīšanas koncepcijai pielāgoties mašīnas sarežģītībai. Tāpat kā iepriekš, lai vadītu ISOBUS mašīnu, ir ļoti vienkārši traktora funkcijas piešķirt taustiņiem.

Jaunā operatora saskarne ir saprotamāka, vienkāršāka un ļauj ātrāk navigēt. Jaunajā CEBIS sākumekrānā ir detalizēti parādīti visi pašreizējie iestatījumi, kā arī tiek nodrošināta informācija par servisu un dati par agregātu. Izmantojot trīs dažādus skatus, tagad ir iespējams saglabāt vēl vairāk individuālu iestatījumu. Jebkurā laikā ir iespējams atjaunināt rūpnīcas iestatījumus. Izmantojot lietotāja profilus “Iesācējs”, “Parasts” vai “Eksperts”, CEBIS katram operatoram piedāvā tieši viņam atbilstošu pielāgošanas pakāpi. CEBIS ekrānā ir iespējams rādīt attēlus no divām kamerām, ļaujot izmantot, piemēram, atpakaļskata kameru vai agregāta kameru.

           

Centrā ir operators

 

AXION un ARION traktoru kabīnes ar četru punktu piekari kombinācijā ar PROACTIV priekšējā tilta piekari jau ir komforta etalons. Jaunais Grammer Dual Motion sēdeklis, tonētais aizmugurējais logs un jaunā jumta lūka ļauj operatoram tagad strādāt pavisam citā komforta līmenī. Izvēles opcija ir arī ādas stūre un jauns radio ar brīvroku sistēmu un ārēju mikrofonu, kas nodrošina optimālu skaņas kvalitāti.

Saspiesta gaisa sistēmas savienojums mašīnas labajā pusē un jaunie LED darba lukturi ir atbilde tiem operatoriem, kuri vēlējās vienkāršāku apkopi un labāku redzamību naktī.